22 Nisan 2009 Çarşamba



o kadar yorgunum ki cümleleri birbirine bağlamak zor geliyor.işte başlıklar
-kuzeyim ilk kez parka gitti.çok heyecanlanmadı ama ben çok mutlu oldum.yazı özlemişim
-en büyük takıntısı klavyeler.kullanılmayan perte çıkmış bir klavye önünde, habire program yazıyor:)
-gece uykularımız hiç yok diyebilirim.her gece nöbet tutuyoruz.
-kızgın bakıyor,göz süzüyor,istediklerini ıh h diyerek gösteriyor.
-bababa,dedede ee gibi sesleri çok belirgin çıkartıyor.
-iştahsız.her sabah işe yetişmek için,her gece erken yatmak için dua ederek yedirmeye başlıyorum ama nafile.
-çok fena ısırıyor.mesela boynerin ortasında çenemi tuttu ve bırakmadı.
-işe git ,gel,bizim mamamız kuzeyin maması ,ev,kıyafetler derken bitap durumdayım.çalışarak çocuk büyüten-ama gerçekten büyüten büyüttüren değil-tüm annelerin (başta annem olmak üzere)önünde saygıyla eğiliyorum.hakkınız ödenmez.
-

4 yorum:

Melek Duru'nun annesi dedi ki...

canım maşallah kuzey tombiş ve çok yakışıklı...ben çalışan anneler grubundan değilim ama tahmin edebiliyorum sadece akşam evde olup kuzucukla mı ilgileneceksin,yemek mi,ev işleri mi vs....zor oluyordur allah kolaylık versin...

kuzey'i kocaman öptüm

megoleman dedi ki...

sağol teyzesi.gıdığımız herkesi yanıltıyor maalesef.kilosu giderek ortalamanın altına düşüyor.bütün bebeklere yeteri kadar iştah ve bol bol sağlık diliyorum.

biberlieatnes dedi ki...

oh be canım sonunda yzadın anlıyorum cok yogunsun ama yazılarınla bızıde ıhmal etme yahu...
kusey cok tat
lı allah bağış
lasın gece uykuları neden yok ıremde bır done oyleylı şidi rahatladım . evet kızımda karışınca öyle biir yazı oldu pardon

Mon Petit Chou dedi ki...

canım bizde aynı dertten muzdaribiz. eve gel yemek bulaşık derken vakit geçiyor. Allah'tan bizim kız en geç dokuzda yatıyor ve gece uyanmıyorda biraz olsun rahat ediyorum.kocaman bir kolay gelsin ve kesintisiz bir gece uykusu diliyorum.