16 Aralık 2008 Salı

bayram ertesi

o kadar çok değişiklik var ki meleğimde. uzun zaman yazmayınca toparlamak zor oluyor.
artık bir dişimiz var.ateşlenmedi ama huysuzlaştı kuzeyim.tabii yaptığı tüm huysuzlukları dişe vermek o ilk dişe yapılmış haksızlık olur. sanırım bizim oğlanın karakteri yavaş yavaş oluşuyor.mesela;
-kalabalıktan kesinlikle hoşlanmıyor.
-yatağından başka yerde uykuya dalmıyor.dayanamayıp dalsa bile yarım saati geçirmeden uyanıyor.
-şimdilik her tadı seviyor.eee anne iştahlı baba iştahlı başka türlüsü beklenemezdi :)
-öyle her daim gülen, sevimlilik yapan bebeklerden değil.istemezse hiççççç gülmüyor.
-gıdıklanıyor
-uyku arasında gözlerini aralayıp durum kontrolü yapıyor
-gezmekten çok hoşlanıyor

ek gıdalara geçtik.hiç yadırgamadı güzel oğlum.şimdilik sebze ağırlıklı gidiyoruz.meyvalardan sadece armut suyu denedi.tatlı gelirlerse anne sütünü bırakır diye korkuyorum.bal kabağı, brokoli, patates, havuç hatta kereviz bile püre olarak sunuldu meleğime. yatmadan muhallebimizide yiyoruz. tam saatli bir düzen oturmadım 6 ayı bitmediği için.ama araştırmalar tamamdır. aylara göre yemesi gerekenler pc de klasör halinde toplandı. bir tek pratik eksik.
uyku düzenimiz ilk aylardaki kadar düzgün değil. ne oldu nasıl bozuldu anlamadım.yiyecekleri eksiltiyorum arttırıyorum saatleri değiştiriyorum.eski düzeni bulamadık.o zaman tüm suçlu o önde toplu iğne başı kadar olan dişimiz diyeceğim ama uyandığında gazı oluyor.işte burası muamma... zinco,sap simplex,nurse harveys...vs hepsi denendi.ama banamısın demiyor.ne zaman bağırarak ağlıyor,o bağırış çağırış içinde gazını çıkartıyor o zaman uykuya tekrar dalıyor.tabi bu arada ben ve sevgilim perişan.birimizde boyun birimizde bel fıtığı idare edip gidiyoruz:))

anneannemiz ve dedemiz bizimleydi bayramda. tam bayram gibi bayram yaptık.seyhan dedesi oğlum için kurban adamış,onuda kurbanlıklarla beraber kestirdi.oğlumun alnına kanını sürdürdü.(ne kadar gereksiz gelen adet,anane varsa çocuk sahibi olunca hepsi anlam kazandı)bu bayram en çok kuzeye yaradı.anneanneden el örgüsü muhteşem bir yün battaniye geldi.yetmedi hem anneanneden hem babanneden hediye kıyafetler geldi.bol bol kucakta gezdi.hatta bayram harçlıklarını bile aldı oğlum. onları uğurlayınca ev çok boş geldi.iyi ki teyzoşumuz burda.dedemiz yine yolcu uzaklara.
babacım seni çok seviyorum.iyi ki babamsın iyi ki oğlumun dedesisin

2 yorum:

YAMAN EFE dedi ki...

Maşallah Kuzey bebeğe,çok tatlı.Bu arada sitenize bodoslama daldığımız içn affınıza sığınırız:)

megoleman dedi ki...

hoşgeldiniz bloğumuza. kuzey yaman efeyi ve abisini çok öpüyor.