23 Mayıs 2008 Cuma

SABAH OLDU

yine sabahın oluşunu seyrediyorum. bebeğimin gelmesine takvimlere göre 40 gün dr amcamıza göre ise en fazla 25 gün var. şu an çok hareketli. sanki kafamdan geçenleri hissediyor gibi tüm gece benimle birlikte hareket edip durdu. her zaman ki oyunumu oynamaya gücüm kalmadı sanki. güçlü görünmek istemiyorum. bu oğlan beni madara etti vatana millete.her yerde her zaman ağlayabiliyorum. ama yinede çok ama çok seviyorum seni kuzeyim, beni güldüren meleğim. sanki birtek ben ve sevgilim heyecanlanıyoruz onun için. ece teyzeninde hakkını yemeyelim demi oğlum. o kadar koşuşturmasının arasında arayıp sormayı hiç ihmal etmedi."sende bu kadar duygusal olma,herşeye ağlama" demedi.sadece dinledi ve anlıyorum dedi. zaten ihtiyacımızda olan buydu değil mi kuzeyim. anneannen ve babannen de hep aradılar sordular.hatta senin bizi bırakıp gitme riskin olduğu bir dönemde(düşüncesi bile korkunç) başımda nöbet tuttular.dedelerinide unutmayalım. sinirimi normal karşılayan da onlar oldu, ego savaşına girmeyen de... bu kadar zor yürümeme hiç ses çıkarmadan alışverişe benimle gelme cesaretine hayran olduğum halan, sana savaşmayı öğretmeyi kafasına koymuş sonat abin ( sonatta abi oldu ama hala tuzey diyo oğluma...), minik derinin bezleriyle hastane çantamıza ilk destek veren kişi ünvanını kazanan sevgi yengende bu gruba girmeyi hakediyorlar bence.daha miniminnacık iken battaniye üretimine başlayan büyük halalarını, benden daha doğru gün sayan büyük babannenide saymadan geçemeyiz.

biraz peşin hükümlümüyüz kuzeyim ? bak ne çok insan heyecanlanıyormuş meğer bizim için:)

sen var ya sen canım oğlum o kadar şanslısın ki.Arkadaşların bile hazır. benim canım arkadaşlarım ve onların melekleri seni bekliyorlar. beni hiç ama hiç yalnız bırakmayan hülya teyzen ve senden 1 ay sonra bizlere katılacak olan yaşar mert, selver teyzen , her türlü kahrımı çeken Ahu teyzen +aziz amcan + senden 1,5 yaş kadar büyük egemen ve ezgi ablan , her türlü gelişimine yakından tanık canım sırdaşım ödül teyzen+özgür amcan+dik kirpikli oğulları cem.
Taa uzaklardan seni merak eden bi dolu insanın arasına doğuyorsun.gülsün teyzen, gökçen amcan,sema teyzen,bahattin deden , zikriye anneannen, süheyla teyzen,selçuk amcan,yasemin teyzen, iclal babannen(ki portakalda vitamin zamanlarını bilir:))elvan teyzen, hakan amcan, mamuş teyzen(17 senedir böyle seslenmekten gerçek adını unuttuk banu aslında), kevser teyzen,taa londralardan arayan sinan amcan, hamilelikle ilgili tüm tüyoları üşenmeden mail atan neslihan teyzen, kızlarını büyütüp bana seninde öyle olabileceğin umudunu veren şirin teyzen, erkek haliyle benden daha çok çocuk gelişimi bilen ve telefonda bile direktif verebilen mustafa amcan , henüz 7 haftalıkken geçirilen bir tehlikeye böğüre böğüre ağlarken beni güldürebilen dostum mete amcan, ve daha unuttuğum bir sürü canım arkadaşlarım. ne iyi etmişim de sizi biriktirmişim yıllarca. meğer ne çok zenginmişim haberim yokmuş!
bu arada sabah oldu bile. sen hala hareketlisin. ağlama diyor olabilirmisin bana? ağlamam merak etme bebeğim.sen ve baban yanımda olduğunuz sürece dimdik dururum, hatta taşı sıksam suyunu çıkarırım ama hormonların gözü kör olsun...........

2 yorum:

ece dedi ki...

canım ablam benim...sen ağlama diyodur kesin kuzeyimiz sana..nerelerden geldik buralara diyodur,biraz daha sabretsene diyodur...
ailen ve dostların seni seviyo sen huzurlu ol diyodur..
çok az zaman kaldı sonra hep beraber neşe içinde gülücez(inşallah)diyodur...
muckssssssssss

Adsız dedi ki...

Sevgili Leman,

sonunda teknolojiyi kullandim ve Kuzey Bey'in cok guzel fotograflarini gorebildim.Allah nazardan saklasin..

Bloglarini keyifle okudum ve hic tanimadigim bir yonunu ogrenmis oldum.

Ben halen Londra'dayim ve kis aylarindan kalan gunler yasiyoruz.Benim gibi yaz cocugu olan bir adam icin zor zamanlar ki lakin bu yaz neredeyse hic gunesi goremedim..Bir an evvel vizemi alabilirsem TR'ye gelecegim,umarim gorusebilir ve Kuzey Beyin hediyesini verebilirim.

sevgi ve saygilarimla

Londra'dan Sinan